TEMPAHAN UNTUK KAWASAN SIBU DIALU-ALUKAN.. Pengumuman : Kelas masakan dan produk kami ada dijual di Tkt. 1,Shoplot 26, Lorong satria 2B,Taman Desa,Sibu mulai 15 SEPTEMBER 2012. Sesiapa yang berminat sila hubungi admin di 013-8174166 Kami juga ada menjual produk lain. Keterangan lanjut, sharingiscaringasma.blogspot.com

Tuesday, January 14, 2014

Kuah Mee Jawa Frozen

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Ada sesiapa yang gemar makan mee jawa? Nak tau macam mana agaknya rupa mee jawa.. Kalau kata sarawak, bila cakap je mee jawa kebanyakkan orang kat sini tahu. Ia lebih kurang macam mee rebus kalau kat semenanjung. Lebih kurang aje..hehe..

Sebelum ini saya ada share resepi di sini. .Kuah mee yany dijual kat sini lain sikit dari resepi yang saya share sebelum ini. Sekarang ini, semua barang dah naik harga. Kalau makan di kedai, 1 pinggan mee jawa lebih kurang RM3.00 - Rm5.00. Bergantung kepada asesorinya hehe.. Kalau ada special kat hujungnya..mee jawa special..dah pasti harganya lebih mahal hehe..

Untuk menjimatkan anda tapi masih boleh menikmati mee jaawaini dengan lebih murah dan selesa, kami menyediakan frozen kuah mee jawa. Anda tak perlu bersusah payah menbuat kuahnya..

Apa yang anda perlu buat :
1. celurkan mee kuning, taugeh.
2. Rebuskan telur
3. Boleh letak fish cake atau tauhu goreng.
4. tambah cili merah dan daun sup atau bawang goreng sebagai daya penarik

Ini mee jawa.. walaupun aksesorinya kurang ..tapi masih sedap. ANDA TIDAK AKAN KECEWA..

Berminat boleh whatsApp atau sms 0138174166






No comments:

Post a Comment