TEMPAHAN UNTUK KAWASAN SIBU DIALU-ALUKAN.. Pengumuman : Kelas masakan dan produk kami ada dijual di Tkt. 1,Shoplot 26, Lorong satria 2B,Taman Desa,Sibu mulai 15 SEPTEMBER 2012. Sesiapa yang berminat sila hubungi admin di 013-8174166 Kami juga ada menjual produk lain. Keterangan lanjut, sharingiscaringasma.blogspot.com

Monday, January 5, 2015

Belajar online dan dapat duit

Assalamulaikum,
ramai yang tanya mcam mana nak buat blog. Jawapannya rajin mencuba dan tengok youtube bagi yang rajin explore. Tapi tak semua orang suka explore, tambah bagi yang sebok, tentu tak mau buang masa nak explore.

Kalau macam tu, bolehlah upah orang buat blog. Yang paling seang post aje kat facebook, tentu ramai yang sanggup membantu. Bila dah ada blog macam saya. Terfikir juga macam mana nak dapat pendapatan dari blog. Dari pembacaan saya, rmai yang boleh buat duit melalui internet.

Mulalah explore. Syukur terjumpa pula web ini.
Nampak macam interesting dan banyak boleh belajar di situ . Banyak tips yang kita boleh dapat dengan membayar yuran sekali seumur hidup. Jika ada kawan-kawan yang minat nak belajar tentang perkara-perkara tentang bisnes online, boleh cadang dia register kat sini. Sangat murah dan anda diajar oleh orang yang berlelayakan. Bila dia sign in, kita akan dapat komisen. Walaupun niat asal tadi bukan nak dapat duit tapi nak dapat ilmu.

Jomlah, kita tambah ilmu dengan web ini.

No comments:

Post a Comment