TEMPAHAN UNTUK KAWASAN SIBU DIALU-ALUKAN.. Pengumuman : Kelas masakan dan produk kami ada dijual di Tkt. 1,Shoplot 26, Lorong satria 2B,Taman Desa,Sibu mulai 15 SEPTEMBER 2012. Sesiapa yang berminat sila hubungi admin di 013-8174166 Kami juga ada menjual produk lain. Keterangan lanjut, sharingiscaringasma.blogspot.com

Sunday, November 24, 2013

Tempahan Kek Birthday / Kek Perkahwinan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
ramai yang bertanya berapa harga kek harijadi ataupun kek perkahwinan.  Unutk memudahkan pelanggan semua, saya sediakan jadual untuk harga kek tersebut. Harga ini jika tiada design yang rumit. Dec yang asas aja. Jika ada deco tertentu, mungkin kami akan mengenakan sedikit upah untuk deco itu. Ini akan dimaklum semasa pelanggan membuat tempahahn.

Jika tempahan kek perkahwinan yang bertingkat, untuk kaki kek kan dikenakan RM2 untuk sebatang stand. Jika stand dikembalikan pihak kami akan memulangkan semula wang untuk stand tersebut. Stand perlu dihantar dalam tempoh 1 bulan..

KEMASKINI 1 JANUARI 2014:

Disebabkan kenaikan kos..semua jadual diatas ditambah RM2  . Untuk kek span, harga dibawah adalah untk perisa vanilla, oren, pandan atau kopi.
Kalau menggunaperisa coklat, akan dikenakan RM5 untuk satu kek.

Ini adalah anggaran kasar untuk memudahkan anda membuat keputusan jenis kek yang diigini bergantung kepada bajet anda. Apa -apa pun, sila hubungi di 013-817 4166. Boleh juga whatsapp..




No comments:

Post a Comment